Striper Talk Striped Bass Fishing, Surfcasting, Boating

Striper Talk Striped Bass Fishing, Surfcasting, Boating (http://www.striped-bass.com/Stripertalk/index.php)
-   StriperTalk! (http://www.striped-bass.com/Stripertalk/forumdisplay.php?f=12)
-   -   So what did I win!? (http://www.striped-bass.com/Stripertalk/showthread.php?t=12981)

Nebe 02-19-2004 08:05 PM

So what did I win!?

This is my 1,000th Post:as: :beat: :gf: :btu: :bl2: :boots: :bounce: :chatter :putin: :hee: :humpty: :jump: :jump: :spidey: :devil: :lm: :gu:

missing link 02-19-2004 08:07 PM

CONGRATS!!!!!!!!!!!

... i dont no what you win tho...:confused: :confused: :confused: tho...:rolleyes: :D :D :D :smash: :smash: :laughs: :laughs: :D :bgi: :ss: :jump: :hidin::D :happy: :happy: :happy:

Nebe 02-19-2004 08:14 PM

plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugsplugs plugsplugsplugsplugs

missing link 02-19-2004 08:16 PM

hi my name is matt and i'm a plug hoe

You will send me a plug You will send me a plug You will send me a plug You will send me a plug You will send me a plug

Nebe 02-19-2004 08:18 PM

DOnt worry Link Jr.....

In about 40 years, Si Sperling's Hair club for men is gonna have lots of plugs for you. :laughs:

missing link 02-19-2004 08:20 PM

1 Attachment(s)
i got a full head of hair :)

we cant trade you like my newest proto plug?

and if you dont want to trade... you no you can just send me a plug :)

:thanks: :thanks::wavey: :wavey: :vamp: :eyes:

fishweewee 02-19-2004 11:03 PM

I got a freezer full of rancid cod, if you want some. :hihi:

Clammer 02-20-2004 12:51 AM

Blown Glass===========:D

JohnR 02-20-2004 12:53 AM

An all expenses paid Rhody Blue fish expedition from the MastahClammah

Clammer 02-20-2004 12:56 AM

Boss ////Eben already has that ==the poor B@#$%^&:cool:

ThrowingTimber 02-20-2004 10:20 AM

We'll treat ya to pad thai shrimp:laughs:

chris L 02-20-2004 10:33 AM

a babies arm holding an apple !

Nebe 02-20-2004 10:44 AM

Quote:

Originally posted by ThrowingTimber
We'll treat ya to pad thai shrimp:laughs:
Bring it on! I'm a glutten for punishment

vineyardblues 02-20-2004 10:55 AM

A skitta pop trophy :)
vb

All times are GMT -5. The time now is 09:39 AM.